Analizando as motivacións e comportamentos nas compras en liña da mocidade europea - Actualidade
Actualidade
Analizando as motivacións e comportamentos nas compras en liña da mocidade europea
Data: mércores, 16 de decembro de 2015
As persoas compradoras en liña en España buscan principalmente o aforro, ben sexa en cartos, tempo ou esforzo. Ademais, demandan páxinas web máis simples e áxiles, condicións de entrega flexibles e saber a hora exacta á que chegará o seu pedido. No seguinte artigo estúdase a experiencia en liña en cada unha das etapas de compra.
Fonte: Puro Marketing
Rexistro
« | Maio 2024 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Lu | Ma | Me | Xo | Ve | Sa | Do |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- Márketing Dixital en TikTok14 de maio de 2024 12:00Máis información
- Programación con Arduino Módulo II - Parte I15 de maio de 2024 10:30Máis información
- Ciberseguridade, como facer un contrasinal seguro20 de maio de 2024 10:30Máis información
- Programación con Arduino Módulo II - Parte II23 de maio de 2024 10:30Máis información
- Ciberseguridade, Antivirus e actualización do software27 de maio de 2024 10:30Máis información
Lenda:
Evento Aberto
Evento Pechado/Cancelado
Inscrito a este evento